Jako si ti nadrkan

Gospel of Lestat Gianni

Da, to jedna od najčešćih zamerki na moj račun, koje dobijam putem društvenih mreža.
Da se ne lažemo, često i uživo.
Svega petina ljudi kapira zašto je to tako.
Da li ste se zapitali nekad, koliko energije i volje je potrebno da bi sa svakim uvek bio prijatan?
Koliko je potrebno, da bih saslušao svaki vaš problem?
“Ti si to sam odabrao, sad trpi!”
Jeste, sam sam odabrao ali je često i meni pun kurac slušanja tuđih problema.
Zaista se trudim da svakoga posavetujem, pomognem.
Da li ste sigurni, da sam ja baš prava osoba za savetovanje?
Znate li kako mi izgleda inboks?
Zahvalnih, zaista zahvalnih ljudi je ponovo svega petina.
Ostali su ubeđeni da sam ja obavezan da svakodnevno slušam njihove probleme.
Znate li ko je najisfrutriraniji takvim mojim stavom?
Oni koji imaju najtrivijalnije probleme u životu.
Kao što i napisah pre koji dan na svom ličnom profilu, uvek…

View original post 315 more words

Leave a Reply

